Internetinių lažybų premijos

Internetinių lažybų premijos

Registracija / prisijungimo premija

Premijos yra vienas iš kriterijų, į kurį atsižvelgia lažybų bendrovę besirenkantys potencialūs klientai. Premijos, kurios gali būti skirtingo dydžio ir kurioms taikomos įvairios sąlygos norint jomis pasinaudoti, pradedamos siūlyti vos tik užsiregistravus. Visos lažybų bendrovės (lažybų tarpininkai) ypač reklamuoja registracijos / prisijungimo premiją. Prisijungimo premija - tai finansinė premija, kuria siekiama paremti lažybų tarpininko rinkodaros skyriaus, kurio taikinyje yra potencialūs nauji klientai, pardavimus. Prisijungimo premija skiriama klientui atlikus pirmąją įmoką. Pirmoji įmoka turi labai daug įtakos premijos sumai, nes dažnai prisijungimo / registracijos premija skaičiuojama kaip pirmosios įmokos procentinė dalis, neviršijanti konkretaus maksimalaus dydžio (pvz.: 50% premija iki 100 EUR pervedus pirmąją įmoką. Tai reiškia, kad norint gauti maksimalią premiją, turėsite persivesti 200 EUR). Taip pat turi būti laikomasi naudojimosi sąlygų, kurios yra neatskiriama kiekvieno premijos pasiūlymo dalis. Sąlygose pateikiama: minimalūs koeficientai, rungtynių skaičius, įmokos arba premijos, kurioms taikomi pražaidimo reikalavimai, ir kt. Šių sąlygų patenkinimas yra būtina sąlyga klientui, norint pilnai pasinaudoti premija ir ją gauti. Kartais tokios premijos taip pat atsiranda žaidėjo paskyroje praėjus tam tikram laikotarpiui. Šios premijos yra vadinamos „refresh“ premijomis.

Nerizikingi statymai

Kaip prisijungimo premiją, kai kurios lažybų bendrovės siūlo klasikinį nerizikingą statymą (šie statymai dar kartais vadinami, free bets). Tai reiškia, kad kaip nemokamas statymas suteikta suma bus grąžinta atgal į lošėjo sąskaitą, net jei statymas bus nesėkmingas. Nemokami statymai taip pat populiarūs įvairių specialių sporto renginių metu. Be to, jie siūlomi ne tik naujiems, bet ir jau esamiems klientams. Klasikinės premijos ir nemokami statymai netgi teikiami reguliariai, priklausomai nuo sąlygų statymų apyvartai įgyvendinimo, kortelių skaičiaus ir kitų lojalumo koeficientų. Priklausomai nuo individualių lažybų bendrovių politikos, kitos siūlomos premijos dažnai apima per gimtadienius ar registracijos jubiliejus suteikiamas premijas.

Kitos lažybų bendrovių premijos

Kita konkreti premija, kurią dažnai galima išvysti lažybų tarpininkų ir jų rinkodaros skyriaus pasiūlyme – premija už sėkmingą kliento patvirtinimą. Ši premija, kaip papildomas laiptelis, skatinantis klientus patvirtinti savo tapatybę ir pilnai naudotis pasirinktos lažybų bendrovės teikiamomis paslaugomis, suteikiama užsiregistravus.

Klientui ypač svarbus vienas su premijomis susijęs aspektas - premijų gavimo sąlygos. Būtina teisingai apskaičiuoti premijos procentinę vertę, atsižvelgiant į įneštos sumos vertę, didžiausią premijos vertę ir pražaidimo reikalavimus (gali būti rodoma kaip minimalūs lažybų koeficientai, rungtynių skaičius arba laikotarpis, per kurį galima pasinaudoti premija).

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda mums gerinti rodomo turinio kokybę. Slapukus galima užblokuoti naršyklės nustatymuose. Naudodamiesi mūsų svetaine, jūs sutinkate su slapukų naudojimu, kaip nurodyta mūsų slapukų politikoje. Sutinku