Kaip lažybų tarpininkai nustato koeficientus?

Kaip lažybų tarpininkai nustato koeficientus?

Atsižvelgiant į pateiktų įvykių laiką, Pirminiai lažybų koeficientai nustatomi atsižvelgiant į rungtynių, lygos ir įvykio patrauklumą. Labai populiarūs statymai atspindi asmenines žmonių investicijas. Visų pirma, gerokai didesni statymai dažnai atitenka „komerciniams“ favoritams, nors galbūt reali tikimybė tokia didelė nebūtų (kalbame apie viešuosius statymus, angl. Public Bets). „Valuable“ statymai tai tokie statymai, kai tam tikru metu statoma ant autsaiderių.

Kai statymai konkretaus įvykio atžvilgiu didėja, lažybų tarpininkai , koeficientus priartina prie realios tikimybės pasiskirstymo, kurį natūraliai sumažina į koeficientus įtraukta marža. Tai atspindi KEY koeficientas, o konkrečiau kalbant – jo atvirkštinė vertė (1/KEY), kuriai siūlomi koeficientai. Apskritai kalbant, kuo geresnis lažybų tarpininkas, tuo žemesnis „KEY“ ir tuo aukštesnis „level“ (1/KEY). Aukštesnės kokybės ir populiaresnių lygų bei sporto šakų „KEY“ vertė yra žemesnė. Peržiūrėkime keletą iliustruojančių pavyzdžių:

Tarkime, kad lažybų tarpininko tam tikro įvykio marža yra 5 %. Šiuo atveju lygiosioms prilyginamo teniso mačo koeficientai būtų 1.90-1.90 => aukščiau paminėta statistika yra KEY=105.263 ir „level“ (1/KEY) = 0.95 (95 %). Kitas pavyzdys: monetos metimas (su sąžininga tikimybe) turėtų 2.00-2.00 koeficientą, o „KEY“ vertė būtų 100. Praktikoje visiškai teisingas tikimybes galima sutikti sporto lažybų biržose (su visišku likvidumu), kurios siūlo geriausias tikimybes. Tačiau čia taip pat taikoma marža, kuri procentais skaičiuojama nuo paslaugų teikėjui mokamo laimėjimo, ir kuri gali priklausyti nuo žaidėjo kokybės.

Geriausi lažybų tarpininkai ilgalaikėje perspektyvoje palaiko žemiausią „KEY“. Jie kokybiškai valdo riziką, naudoja gerus modelius prognozuojant tikimybes ir taiko patrauklius apribojimus, kurie didėja artėjant įvykiui. Tai jiems leidžia nustatyti geriausius koeficientus su žemiausia marža. Populiarūs mačai yra siūlomi daug dienų iš anksto, o jų koeficientai iš pradžių yra nustatomi remiantis statistika, lyginant su varžovais ir atsižvelgiant į tokią informaciją, kaip dabartinė forma, neatvykimas, varžybų svarba, ankstesnių ir tolesnių rungtynių programa, poveikis aplinkai ir t.t. Artėjant įvykiui, populiarių varžybų koeficientai yra kruopščiai lyginami su sporto lažybų biržų koeficientais („Betfair“, „Betdaq“, „Matchbook“, „Smarkets“). Čia kiekvienų populiarių varžybų koeficientų likvidumas didėja link „KEY“ = 100, t.y. 1/KEY = 1.00. Tai praktikoje reiškia, kad vienodai vertinamos futbolo rungtynės turės koeficientus 3.00-3.00-3.00 su 1-x-2 statymais, o tuo tarpu vienodai vertinamo teniso mačo koeficientai būtų 2.00-2.00 su 1-2 statymais. Būtent tokios yra tikimybės, kuriomis kaip gidu naudojasi kiti lažybų tarpininkai ir profesionalūs sporto lažybininkai. Tai jiems leidžia nuspręsti, kada tam tikru laikotarpiu pateikti koeficientai yra teisingi („FAIR“), vertingi („VALUE“) ar nepakankamai įvertinti („UNVALUE“). Jie šias tikimybes taip pat gali panaudoti savo analizėse, modeliuose ir statymuose.

Šių terminų paaiškinimai taip pat pateikiami straipsniuose „Lažybų instrumentai“ ir „Lažybų terminai“. Mes taip pat išsamiai apžvelgsime tam tikras konkrečias lažybų strategijas, kurios pripažįsta tokią vertę, kokia ji yra.

Share on
Šioje svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda mums gerinti rodomo turinio kokybę. Slapukus galima užblokuoti naršyklės nustatymuose. Naudodamiesi mūsų svetaine, jūs sutinkate su slapukų naudojimu, kaip nurodyta mūsų slapukų politikoje. Sutinku